شهدا

پیام های کوتاه
  • ۲۵ تیر ۹۴ , ۲۱:۱۲
    سفر
آخرین مطالب

«شعر شهدا»

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ق.ظ
"شعر شهدا"

باز یادی از منور میکنم
یادی از بیسیم و سنگر میکنم
باز یاد جبهه و ایام عشق
یادی از تن های بی سر میکنم
یادی از سربند و پوتین و پلاک
یاد آن دلهای پاک پاک پاک
باز گویی در دلم غوغا شده
یادی از یاران حیدر میکنم
آن غیوران و یلان صف شکن
آن سبک بالان عاشق بر وطن
گر زبان قاصرشود در وصفشان
دیده را با یادشان تر میکنم

شادی روح شهدا وامام شهدا صلوات.

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
۹۴/۰۴/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
Ali Nasiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی